PDA

Ver la versión completa : Cry of Fear [Free to play]



Ryuug4
22-03-2015, 11:33 AM
https://i.imgur.com/TMkSqt4.png

Cry of Fear is a psychological single-player and co-op horror game set in a deserted town filled with horrific creatures and nightmarish delusions. You play as a young man desperately searching for answers in the cold Scandinavian night, finding his way through the city as he slowly descends into madness. With a strong emphasis on cinematic experience, immersion and lateral thinking, players will be taken on a nightmare rollercoaster-ride through the grim streets of Fäversholm and beyond. Not everything is as it seems...

Cry of Fear originally started out as a Half-Life 1 modification, set in the same vein as the classic survival horror games of old. 4 years in the making and picking up several modding awards on the way, it is now a free, standalone game for anyone to enjoy. Beware though, it's not for the faint of heart.

Key Features:


Huge single-player campaign with over 8 hours of gameplay
Multiple endings and over 20 different unlockables to keep you playing
Full length co-op campaign with up to 4 players
Strong modding support with 12 custom campaigns and examples included, with requests from modding community listened to and implemented
Terrifying and unforgettable atmosphere
24 different and unique weapons to choose from
Unlockable extra campaign after beating single-player
Original soundtrack comprises over 5 hours of haunting, melodic music



https://www.youtube.com/watch?v=3GB1yXGrSsA

Steam (http://store.steampowered.com/app/223710)


Ooootro survival horror mas (salió hace un tiempo ya), originalmente mod de Half-Life 1 aparentemente, tiene campaña coop de hasta 4 players y aparentemente el singleplayer no está tan mal, cuando lo pruebe cuento.

erededos
22-03-2015, 08:25 PM
Lo estoy instalando, a ver que tal es...

Rhapsody
22-03-2015, 09:12 PM
Paaaaaa, este juego es la posta suprema, por lejos.

Osea, es F2P pero te cagas todo, y a pesar de que podes enfrentarte a los bichos, es un huevo, no es ir matando a lo loco, tenes que calcular todo. Mismo la inmersión esta re salada, te tiene tenso todo el tiempo.

Capaz que no le gusta a un graphics whore, pero el juego en sí es excelente.

erededos
22-03-2015, 10:16 PM
Naahhh...
Esta bien que es free, y barbaro el esfuerzo de quien lo hizo...
Pero la VERDAD, una poronga...

Rhapsody
22-03-2015, 10:20 PM
Esa es tu opinión, no la verdad.

Mullen
22-03-2015, 10:47 PM
No me llaman la atención los juegos de terror tipo Slender, Amnesia, etc.
Pero es gratis así que capaz que lo pruebo :v

erededos
24-03-2015, 10:07 PM
Esa es tu opinión, no la verdad.

Mira...
Yo te diria que es mi verdad...
Vos tendras la tuya...
Aquel otro tendra la suya...
Vos viste como es esto, no, la verdad depende de los ojos con que se la mire...

Para mi, es una bosta, punto...

Ryuug4
27-03-2015, 07:51 PM
Estoy probando la campaña y la verdad que fuera de los gráficos "anticuados" está piola (los cuales me parecen irrelevantes a mí, pero ta), tiene pinta de ser de esos juegos que no sabes bien que mierda pasa y mientras vas avanzando y resolviendo algun puzzle vas descubriendo cosas.

Lo que por el momento no noto es que jugar en coop le agregue algo de diversion al juego, o sea, lo siento como un juego para jugar solo, pero será cuestion de probar no se.