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Tema: No Man's Sky

  1. #221
    Avatar de Dodsferd
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  2. #222
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  3. #223
    Avatar de Juancho
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    gracias por sus aportes muchachos, no cambien nunca <3

  4. #224
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    Nooo Sasel se lo compro jajajajaj

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  5. #225
    Avatar de Arcangel
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    Esto es lo que deberia haber sido el juego y lo mejor que es un juego que esta en Alpha y es un juegazo!

    RIG: i7 12700@Scythe Fuma 2 Rev. B / Asus TUF B660M Plus Wifi D4 / 2x16gb Corsair Vengeance RGB PRO 3600 mhz DDR4 / ASUS TUF 4070Ti / Seasonic Vertex GX-1000 / Corsair iCUE 4000X RGB / HyperX Origins / HyperX Cloud Flight / Razer Viper Mini / Samsung Odissey G5 32' 2k 144hz / SSD PNY Pro Gaming CS2211 480GB / SSD Samsung 860 EVO 500GB / M.2 Samsung 980 Pro 1TB

  6. #226
    Avatar de GeNetiC
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    Estos flaquitos vieron una oportunidad y la tomaron! Que genios.

  7. #227
    Editor Avatar de Freeman
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    Cita Iniciado por Arcangel Ver mensaje
    Esto es lo que deberia haber sido el juego y lo mejor que es un juego que esta en Alpha y es un juegazo!

    Vos que lo estas jugando podes tirar alguna data? El cobre me hace elejir muy bien antes de descargar.
    Leí que el mapa tiene unos pocos kilometros y después es todo desierto y que en le espacio no hay nada, solo una nave que no es solida.
    Se puede viajar a otros planetas o solo tiene este sin terminar ?

  8. #228
    Avatar de Arcangel
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    Cita Iniciado por Freeman Ver mensaje
    Vos que lo estas jugando podes tirar alguna data? El cobre me hace elejir muy bien antes de descargar.
    Leí que el mapa tiene unos pocos kilometros y después es todo desierto y que en le espacio no hay nada, solo una nave que no es solida.
    Se puede viajar a otros planetas o solo tiene este sin terminar ?

    No hay nada en el espacio por ahora (esta en alpha el juego) pero hay de todo.

    Esto te saca las dudas:




    P.D: hasta coop Online tiene!
    Última edición por Arcangel; 05-10-2016 a las 11:11 PM
    RIG: i7 12700@Scythe Fuma 2 Rev. B / Asus TUF B660M Plus Wifi D4 / 2x16gb Corsair Vengeance RGB PRO 3600 mhz DDR4 / ASUS TUF 4070Ti / Seasonic Vertex GX-1000 / Corsair iCUE 4000X RGB / HyperX Origins / HyperX Cloud Flight / Razer Viper Mini / Samsung Odissey G5 32' 2k 144hz / SSD PNY Pro Gaming CS2211 480GB / SSD Samsung 860 EVO 500GB / M.2 Samsung 980 Pro 1TB

  9. #229
    Avatar de Nano2809
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    Obviamente el marketing existe, y obviamente Sean Murray mintió como loco.
    Pero el juego no es malo por lo que dijeron que iba a ser y no fue, es lo que es, y de ahí si es malo o no. En eso coincido con Juancho, si la gente es tarada es otra cosa. Vos tenes que pensar bien si vas a gastar 60 dolares, tenes que saber lo que compras.
    De cualquier forma es posta que fue tremenda mentira todo. Si el resultado final es bueno o no, va a criterio de cada uno.
    RIG --> DESKTOP: RTX 3060ti 8GB - AMD Ryzen 5 5600x - 16GB RAM DDR4 3600mhz | Notebook: MSI GE72 2QF Apache Pro - GTX 970M 3GB - Core i7 5700HQ - 16GBRAM | Sony PlayStation Vita OLED modded 64 GB | Samsung Galaxy S21 Ultra 128 GB Snapdragon 888

  10. #230
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    No Man's Sky Foundation Update 1.1

    patch notes:
    Spoiler: 

    • General Gameplay
      • Fixed technology becoming instantly fully charged when repaired
      • Fixed ship appearing on incorrect pad in space station after loading
      • Added interactable objects that required certain tech to collect
      • Added shootable objects that require certain tech to mine
      • Rebalanced resource availability and technology charge requirements
      • Fixed initial game flow - where travelling to space too quickly after visiting the monolith could prevent the first atlas station notification appearing
      • Prevented player being prompted to scan for buildings before leaving the system after visiting the monolith
      • Prevented laser and melee attacks while in space from attempting to edit terrain
      • Improved calculation of resources received when mining terrain
      • Renamed Signal Scanners to Signal Boosters
      • Signal booster objects updated to search for playable bases, suit upgrade pods, and mineable resources
      • Removed signal booster from being distributed on terrain, as player can now build them
      • Improved accuracy of environment detection, fixing cases where it rained inside caves
      • Fixed galactic waypoints not loading correctly across saves
      • Removed atlas pass v1 requirement from doors in stations
      • Suit upgrade pods are no longer spawned in stations
      • Suit upgrade pods can now only be used once
      • Fixed collision in anomaly that was causing issues when exiting larger ships
      • Increased the number of different NPC character models generated per system
      • Fixed the game always remaining in day time for players who began their save prior to patch 1.03
      • Fixed a potential crash in foliage instance renderer

    • Localisation
      • Fixed stats page in asian languages
      • Fixed multiple issues with asian language formatting
      • Multiple improvements and fixes to localisation text in all languages

    • UI
      • Added new icons for specific types of primary resources
      • Fixed health bars not appearing on some targets
      • Added hazard and life support drain indicators
      • Fixed mission messages not appearing in a timely fashion
      • Beacons now notify the player that they will save the game
      • Fixed crash when creature IK animations were updated under certain conditions on the discovery screen
      • Improved navigation in discovery UI
      • Massive speed improvements to browsing huge discovery lists
      • Increased size of discovery storage
      • Added option to load "Earliest" previous save in Options menu
      • Fixed weapon naming
      • Added icon to remind players of the reload button when weapon is empty
      • Multiple fixes for viewing discoveries

    • PS4
      • Added photo mode
      • Large optimisations to the engine to accommodate base building

    • PC
      • Added support for up to 8 mouse buttons
      • Fixed better order position history for mouse smoothing
      • Fixed bug where setting gamma to zero gave a fully bright rather than fully dark image
      • Fixed hard-limiting on save sizes, with appropriate warning about free space on boot
      • Player is now notified when shaders are being loaded
      • Fixed occasional crash on exit
      • Fixed performance of trail renderer for some AMD cards
      • Large optimisations to the engine to accommodate base building

    • Generation
      • Added biome specific plants
      • Adopted new method of distributing resource plants on terrain, for more lifelike clumps of plants
      • Improved distribution of plant life across all terrain types
      • Introduced visual differentiation of red, green and blue star systems
      • Introduced new mineable terrain resources found only in red, green and blue star systems
      • Reduced average building frequency
      • Introduced planets with elevated building density
      • Introduced planets with no buildings or sentient life
      • Increased the proportion of lush and tropical planets
      • Decreased the proportion of lifeless planets
      • Fixed bug where multiple ships could appear, overlapping, at the player's start scene
      • Prevented certain building types being incorrectly placed underwater
      • Prevented multiple buildings occasionally being placed in overlapping positions
      • Prevented buildings occasionally being placed intersecting with the terrain
      • Improved and altered per-planet terrain resource generation, improving gameplay and visuals

    • Creatures
      • Fixed elevation cache mismatches, causing errors in creature knowledge and pathing
      • Fixed slow memory leak in creature role allocation
      • Improved creature animation speeds
      • Fixed issues where some creatures turns had the incorrect frame count
      • Fixed occasional crash when interacting with creatures

    • Atmospherics
      • Increased proportion of vibrant blue skies
      • Corrected cloud levels for clear skies
      • Improved average cloud level settings
      • Fixed cloud rendering while flying in your ship
      • Improved atmosphere depth when transitioning to space
      • Increased fidelity of atmosphere rendering on nearest planet
      • Improved atmospheric fog as you fly to a planet
      • Improved fog method for planets seen on the horizon

    • Terrain
      • Improved terrain generation algorithms
      • Improved and extended blend areas between different terrain noise types
      • Terrains now generate more open spaces
      • Smaller features now appear at nearer lods to improve visuals in the distance
      • Fixed objects being placed on incorrect terrain material types
      • Improved resolution of distant planet terrain
      • Decreased differences between planet as seen from space and actual planet terrain
      • Fixed seams on planets when seen from space
      • Improvements to terrain material selection and terrain material blending
      • Terrain generation priority and cost calculation improvements
      • Fixed terrain generation angle calculations, which would previously prevent nearest region being generated first
      • We now generate caves on lower terrain lods to decrease visual differences in lower detail terrain
      • Introduced more varied and vibrant colouring to terrain for each biome
      • Decreased frequency of brown terrain colour selections
      • Changed texture scales to improve transition between terrain lods
      • Improved terrain colour combinations to add variety and better match terrain contouring
      • Improved terrain texture blending method to better retain vibrant colours
      • Improved settings for hue, saturation and value noise variation on terrain
      • Fixed a number of issues causing holes to be seen in the planet terrain
      • Fixed occasional crash when mining terrain

    • Visuals
      • Fixed colour of muzzle flashes on player weapons
      • Added muzzle flashes to ship weapons
      • Added cockpit lighting for damage and weapon firing
      • Added debris to freighter explosion effect
      • Improved freighter cargo explosions
      • Improved photon cannon hit and space explosion effects
      • Improved turret explosion effect
      • Improved grass colour selection
      • Improved grass colouring method to match underlying terrain colour
      • Improved grass placement to match gradient of terrain, and rocky terrain slope patches
      • Improved lighting on grass
      • Improved alpha cutoffs and blending for grass in the distance
      • Improved colouring method for on-planet buildings
      • Fixed "pop" in lighting when flying between planets
      • Fixed incorrect lighting seen in shadow areas
      • Improved lighting method when rendering tree leaves
      • Fixed procedural texturing on objects with multiple overlapping textures
      • Fixed size of certain texture atlas normal maps
      • Fixed texture scaling on asteroids
      • Zinc plant is now more obvious when it has been gathered
      • Fixed occasional rendering errors due to precision on cockpit during warp
      • Fixed pulse lines not appearing when pulse driving out from planet atmosphere
      • Fixed shadowing artefacts on imposters

    • Space
      • Improved asteroids to allow much denser fields
      • Improved explosion effects
      • Fixed scale of moons on the space map
      • Added freighter groups to the space map
      • Changed distribution of resources in asteroids
      • AI ships will now clear asteroids in their path
      • Planets are now scannable from space to see their resources

    • Space Combat
      • Fixed bounty targets warping out too soon
      • Improved HUD indicators in space combat
      • Added damaged ship effect on AI starships
      • Added formation flying
      • Improved locking on passive starships
      • Improved AI combat flight patterns
      • Added new ship weapon technology
      • Holding brake whilst turning now activates drift for fast turns
      • Improved AI ship freighter attacking
      • Improved freighter targeting code when under attack by enemy ships

    • Freighters
      • Fixed pulse drive to prevent travel through freighters
      • Improved docking code
      • Added hangar to the lead freighter
      • Added docking in freighters
      • Added icon to accessible freighter hangars
      • Added colouring to cargo drops to identify what is in them
      • You can now only pick up cargo drops that will fit in your inventory
      • Added auxiliary freight ships to freighter groups
      • Added alert lights and alarm audio for when freighters are in combat
      • Improved turret lights and explosions
      • Improved muzzle flashes on freighter turrets
      • Added indicator of cargo contents
      • Freighter Commanders now give rewards for rescuing them from pirate attack
      • Fixed collision on freighter cargo containers

    • Audio
      • Updated the lush ambience to make the wind sounds less noisy
      • Ambient background fauna now checks for the presence of creatures
      • Added rain on foliage
      • Added rain on ship
      • Added freighter specific footsteps
      • When on a dead planet, no music will play
      • Round table prop now plays an appropriate sound
      • Added more music to the loading sequence and game start
      • Added audio to new base building props
      • Created sounds for new base building props
      • Added audio to freighter doors and internal freighter ambiences
      • Added freighter explosions
      • Added freighter alarm
      • Added ambient radio comms when approaching a freighter
      • Fixed missing sounds when in a space station due to the mix settings
      • Multi-tool upgrades now affect audio
      • Lots of minor mix changes
      • Changed some compression settings for PS4 audio to make the sub-channel audio play more reliably


    i5 6600k | CM Hyper 212 EVO | MSI Z170A Gaming M5 | MSI R9 390 | 2x8GB G.Skill Ripjaws V 2400MHz | Samsung 850 EVO 250GB | EVGA Supernova 850G2
    Cougar Panzer Max | Sennheiser HD598 SE + Boom Mic | HP LA2405wg | Logitech G710+ | Logitech G502 Proteus Spectrum | Reflex Lab Huge Gaming Mousepad

  11. #231
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    El update es poco mas de 1gb y esta tremendo. En los detalles que aparecen en la pagina dicen que esto es solo la base de algo mucho mas grande que va a venir mas adelante.

  12. #232
    Avatar de BorregoPRO
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    Cita Iniciado por Freeman Ver mensaje
    El update es poco mas de 1gb y esta tremendo. En los detalles que aparecen en la pagina dicen que esto es solo la base de algo mucho mas grande que va a venir mas adelante.
    salado, en sí todo el tema de la construcción de las bases, los freighters, que los npc hagan más cosas, todo eso eso era lo que todo el mundo reclamaba jaja, es como que recién ahora es el juego que tendría que haber salido

    ahora es muy posible que en una futura update de estas grandes metan multiplayer no? digo, sería el siguiente gran paso para que se puedan aprovechar más todas estas mejoras

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  13. #233
    Editor Avatar de Freeman
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    Un mp en donde todos puedan ver las construcciones de los demas? Dificil

  14. #234
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    Un mp en donde todos puedan ver las construcciones de los demas? Dificil
    yo decía más tipo minecraft, que se puedan crear partidas o algo así, aunque ta si hacen eso pierde la gracia de los descubrimientos jaja porque sería una galaxia única para cada server ponele

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  15. #235
    Avatar de Juancho
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    capaz que ahora si lo compra alguien mas xD

    http://metro.co.uk/2017/08/11/no-man.../?ito=twitter#


  16. #236
    Avatar de Dodsferd
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    Mas muerto que sendic

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  17. #237
    Jajaja, como que medio tarde no? tuvieron que poner el coop y esas cosas en el juego cuando estaba recien salido del horno, ahora ya es tarde, muy tarde....

    Ryzen 5 5600X 3.7GHz // WD Blue 3D Nand 500gb// RTX 2070 SUPER (Gigabyte). // Cowin E7 // EACAN A-551 (5.1) // ASRock B450M-HDV R4.0 // Samsung LC27F390F 27`

  18. #238
    Avatar de delapropia
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    Sin lugar a dudas el fail número 1 de la generación desde el 2000 hasta la fecha, hasta el día de hoy sigo mirando vídeos de como la cagó Sean Murray( en especial el de Crowbcat ) y todas las mentiras que dijo tanto el como la prensa( que marcaron al juego como "revolucionario", "el juego más hermoso que verás este año","poético" y demas mierdas ).
    Última edición por delapropia; 11-08-2017 a las 08:21 PM

  19. #239
    Editor Avatar de Freeman
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    RaYRoD es un aficionado que ha pasado varios meses trabajando con el código de No Man's Sky para que su aspecto gráfico se aproxime todo lo posible al que se presentó durante el E3 de 2013.

    Aquellas primeras imágenes del juego de Hello Games llamaron la atención de los aficionados y generaron grandes expectativas sobre él que, finalmente, yo llegaron a cumplirse en su totalidad. El mod introduce ya en el juego nuevos ecosistemas, climas dinámicos y una mayor y más vívida paleta de colores. No está nada mal para tratarse del trabajo de una sola persona.

    Una versión no definitiva de esta modificación puede descargarse gratuitamente desde Moddb, pero a pesar del esfuerzo de este fan y de las mejoras que ya ofrece para el juego, todavía cuenta con varios bugs sin solucionar. No por ello deja de ser llamativa esta iniciativa que pretende ofrecer a la comunidad de jugadores aquello que la desarrolladora del juego y SONY prometieron a sus usuarios y potenciales compradores, pero que finalmente nunca llegaron a disfrutar.


    Por su parte, y de manera oficial, No Man's Sky ha disfrutado de distintas actualizaciones en los últimos meses que han corregido errores, que han mejorado el sistema de guardado, o cambios en su historia y nuevos portales con Atlas Rises. Todas ellas han ayudado a que el título recupere cierta popularidad y vuelva a estar entre los 100 títulos más jugados de Steam.

  20. #240
    Avatar de Sick_Mushroom
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    ...
    y vuelva a estar entre los 100 títulos más jugados de Steam.

    WHAAAAAAT???

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